“Bovendien ging het zó gemakkelijk; er was gewoon geen lol aan”.

Omdat Henri Vos met zijn vloerenbedrijf ook de particuliere markt wilde bedienen, ontwikkelde hij in 2001 de website www.vloerenplaza.nl. Binnen een mum van tijd verkocht Vos zonder al te veel inspanning twee vloeren per dag. En dat vond hij saai. Zo saai dat hij besloot om zijn website en de bijbehorende activiteiten van de hand te doen. Adcorporate hielp hem daarbij.

In 2001 startte Henri Vos met www.vloerenplaza.nl. De online shop voor laminaat- en parketvloeren vormde in eerste instantie een aanvulling op zijn fysieke vloerenbedrijf. Maar al snel kregen de verkopen via de site de overhand. En dat was niet de bedoeling. “De activiteiten namen meer tijd in beslag dan ik van tevoren kon vermoeden. Bovendien ging het zó gemakkelijk; er was gewoon geen lol aan. Ik hoefde mijn e-mail maar te openen, en ik had weer twee vloeren verkocht.” In de zomer van 2005 oriënteerde Vos zich voor het eerst op de mogelijkheden voor verkoop. “Ik wist van meet af aan dat ik begeleiding wilde. Van vloeren heb ik veel verstand, maar niet van bedrijfsoverdrachten. Trouwens, ik had ook geen zin in om me erin te verdiepen. Via een zoekmachine kwam ik op Bedrijventekoop.nl. Die site kwam meteen vertrouwd over. Na een paar e-mails en telefoontjes werd dat gevoel alleen maar sterker.” “Adcorporate heeft de overdracht van a tot z begeleid. Dat is me uitstekend bevallen. Vooral de manier waarop je op de hoogte gehouden wordt, ook als er niets te melden is. Ik had nergens omkijken naar; Adcorporate nam alle sores en rompslomp voor zijn rekening. Bovendien weet je zeker dat je niet in juridische valkuilen stapt. Het kost een duit, maar dan heb je ook wat.“