{"id":1096,"date":"2016-07-06T14:39:36","date_gmt":"2016-07-06T14:39:36","guid":{"rendered":"https:\/\/www.adcorporate.nl\/?p=1096"},"modified":"2021-07-08T15:18:30","modified_gmt":"2021-07-08T13:18:30","slug":"politiek-van-invloed-op-fo-binnen-mkb","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.adcorporate.nl\/blog\/politiek-van-invloed-op-fo-binnen-mkb\/","title":{"rendered":"Politiek van invloed op F&O binnen MKB?"},"content":{"rendered":"
Sentiment is toch iets bijzonders. Politiek, onduidelijkheid en onzekerheid heeft blijkbaar direct invloed op de waarde van bedrijven. Gelukkig is dit in Nederland voor de MKB-bedrijven wat anders. Politiek heeft effect op de waarde indien dit invloed heeft op de bedrijfsvoering. Dus rationeel denken. De F&O-markt voor het MKB begint juist op toeren te komen: intakes, opdrachten en kandidaten nemen toe.<\/p>\n<\/div>\n
Sentiment is toch iets bijzonders. Politiek, onduidelijkheid en onzekerheid heeft blijkbaar direct invloed op de waarde van bedrijven. Gelukkig…<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":1097,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[12],"tags":[],"acf":[],"yoast_head":"\n